7 tips om buitenshuis af te vallen met eten in restaurants

Als je eten in restaurants heel vaak (meer dan drie keer per week), zul je worden meenemen van extra gewicht, tenzij je nu stappen ondernemen om een aantal verschillende keuzes te maken. Hier zijn zeven eenvoudige manieren om calorieën te scheren van restaurant maaltijden.

Toen ik uit eten wil ik dat het bijzonder zijn, dus ik niet vaak uit eten. U mag het advies over hoe om calorieën in restaurants scheren hebben gezien, maar echt, bent u willen hoge restaurant prijzen te betalen voor uitgekleed salades en gewoon gestoomde groenten? Zo niet, hoe dan kunt u het oplossen van het dilemma van te veel calorieën als je uit eten gaat?
Hier zijn zeven tips om de calorieën uit de maaltijden in een restaurant, terwijl nog steeds het bestellen van uw favorieten.
1. NEE tegen super sizing . Het formaat dat u bestelde al te groot. Stop super sizing en u bespaart geld. Beter nog, bestel een diner en vragen om een extra bord. Veel restaurants zal dit voor een dollar of twee, en het is de moeite waard. Vervolgens delen de maaltijd met je vriend en je splitsing van de kosten recht naar beneden het midden. Een andere optie is te bestellen van het zogenaamde menu “voorgerecht”. Twee mensen konden drie voorgerechten, een dessert bestellen en splitsing van de hele zaak en het is nog steeds een heleboel eten!
2. Sla de brood en broodjes . Veel familie restaurants serveren nog steeds een brood mand met uw maaltijd. Tenzij het een vers gebakken brood of een echt speciaal brood, gewoon overslaan. U hoeft niet op te vullen gewone brood wanneer je goed geld betaalt voor een maaltijd. Vraag het maar om het weg te nemen als je niet kunt weerstaan, maar eerlijk gezegd, je volwassen bent, kun je weerstaan, als je wilt. Je kunt gewoon kiezen niet om een rol op je bord te zetten. Probeer het, slechts een keer en kijk of je niet uit te lopen van dat restaurant gevoel vreemd krachtig.
Als u niet de rollen kunt overslaan, in ieder geval sla de boter. Dat is juist. Eet het duidelijk. Volkoren brood is heerlijk op zich.
3. Stoppen drankjes bestellen . Frisdranken zijn een enorme melkkoe voor restaurants. Voor pence ze verkopen je een scheutje siroop en koolzuurhoudend water en gedragen alsof ze je doet een groot plezier door alleen het opladen van je $ 1,29 voor een gigantische 64 ounce soda. Beginnen met sparen die dollars. Vooral als je bestelt “to go” skip de drank. Als u het daar eet, vragen om water, of in ieder geval de schakelaar op dieet drankjes. Nooit drinken “vet pop.”
4. Slow Down Je Eet Too Fast ! Waarom die haast? Neem uw tijd, geniet van het moment, geniet van de smaken. Een groot deel van het in contact komen met uw honger signalen en leren om te eten wat echt zal voldoen aan het leren is om de subtiele tekenen van honger te herkennen. Je weet niet wanneer je voldoening naderen als je alles in vijf minuten hebt opgeslokt neer. Neem een hap dan merken hoe vaak moet je kauwen voordat je begint te willen slikken? Een keer twee keer? Maak een poging om uw voedsel te kauwen en je lichaam zal veel gelukkiger zijn. Een zeer groot deel van de spijsvertering begint in je mond, en niet te vergeten je veel meer plezier te krijgen als je laat het voedsel hangen.
5. Trim Zichtbaar vet en huid . Ik weet het, je echt dol op de huid – natuurlijk moet je doen, het smaakt goed, het moet, het is puur vet. Wilt u slanker, of wil je vet eten? Jij kiest. Ik eet nooit kippenvel en nooit het zichtbare vet opknoping van een biefstuk, goede smaak of geen eten. Je moet beslissen wat je wilt meer, de tweede is de moeite waard van genot van een lekkere smaak, of een heel leven van de uitvoering rond een extra 40 pond? Ik weet dat dit in strijd met het geloof van de low carb menigte dat vet goed is, koolhydraten zijn kwaad, maar ik heb een 80 pond gewichtsverlies 18 jaar lang onderhouden zonder dieet en ik weet niet zichtbaar vet of de huid te eten. Genoeg gezegd.
6. Vraag een Doggie Bag aan het begin van de maaltijd. Wanneer het voedsel wordt geserveerd, direct deel uit om mee naar huis te nemen voor morgen. De meeste restaurants in de VS dienen veel te veel. Er is geen wet je moet het allemaal eten. Doe dit regelmatig en al snel zul je merken dat je het krijgen van een extra lunch uit die maaltijd.
7. Hier krijg je een kopie van Restaurant Confidential Door Michael F. Jacobson en Jayne Hurley, en beginnen met het controleren van hoeveel calorieën je echt te eten. Als u regelmatig uit eten en je extra gewicht te dragen, dan is dat waarschijnlijk het probleem daar. Dit boekje kan u helpen begrijpen waarom het lijkt alsof je niet eten dat nog hoeveel u kunt geen gewicht verliezen. Hardees introduceerde onlangs een nieuwe hamburger die klokken in op iets minder dan 1200 calorieën helemaal zelf! Nu dat is beangstigend.
Als je echt wilt om greep te krijgen op uw gewicht probleem, kijk eerst naar de plaats waar je eet, tweede op wat je eet, en de derde hoeveel je eet. Waar, wat en hoeveel? Probeer de volgende stappen het kiezen van een tip in een tijd, en te zien hoe gemakkelijk je een deel van de calorieën kan nemen uit restaurant eten.

Advertenties